Centrum marketingu, komunikace a popularizace Ostravské univerzity má novou vedoucí. Od února na místo nastoupila osmatřicetiletá marketérka Sandra Čermáková. V minulosti se věnovala brand a online marketingu.

„Převzít vedení Centra marketingu, komunikace a popularizace v dynamickém univerzitním prostředí je výzvou, kterou přijímám s nadšením a respektem,“ řekla Sandra Čermáková při nástupu na uvolněné místo po odchodu Adama Soustružníka, který po 10 letech na Ostravské univerzitě zamířil do investiční skupiny Purposia Group.

„Ráda bych navázala na dosavadní práci mého předchůdce, pokračovala v úspěšných iniciativách a zároveň nastavila nové procesy, které posílí strategické směřování nejen marketingu, komunikace a popularizace, ale celé Ostravské univerzity,“ uvedla Čermáková a zároveň přiblížila své plány: „Mým cílem je propojovat tradici s inovacemi, aktivně podporovat zapojení univerzity do řešení aktuálních problémů regionu, šířit její vliv na národní i mezinárodní úrovni a zajistit, aby byla Ostravská univerzita vnímána jako inspirativní místo pro studenty, akademiky, zaměstnance i širokou veřejnost.“

Sandra Čermáková se marketingu a komunikaci věnuje přes 14 let. V minulosti působila v social media týmu společnosti O2, následně vedla oddělení marketingové komunikace firmy BEWIT. Naposledy působila jako marketingová manažerka eshopu s krmivem pro domácí mazlíčky.