Tento článek byl zařazený do rubriky Archvív. Informace nejsou již aktuální!

„Manželé Peterkovi až učebnicovým způsobem dokazují, jak lze takřka na každé minutě vysílání vydělat a současně s úsměvem tvrdit, že to vše děláte pro radost,“ popisuje moderátor diskuse, vedoucí katedry teorie a dějin umění Ostravské univerzity, Dr. Viktor Velek.
Komerční úspěch tohoto rozsahu podle něj není nijak překvapivý, byť kvalita složek programu výrazně pokulhává. „Podle kritiků byla prolomena spodní hranice únosnosti. Jenže je tu jistý problém: diváci na svou televizi nedají dopustit.“
S nástupem dramaturgie Šlágru TV však o své adresáty postupně přicházejí veřejnoprávní média, o čemž ví své host debaty, Martin Hrdinka z Českého rozhlasu, který má podle Veleka letité zkušenosti jak ze soukromé, tak i veřejnoprávní mediální sféry.
Ten se vyjádří k ‚lidovosti‘ televize, skladbě vysílání či formám komunikace. Nebude chybět ani otázka účinků vysílání na diváky – podle některých kritiků je TV Šlágr de facto něco jako MTV v případě teenagerů. Zazní určitě i otázka, zda by Martin Hrdinka (ne)přijal práci pro TV Šlágr a proč.
Samotný, mírně bizarní fakt, že debatu o této televizi hostí sváteční prostor pro hudební fajnšmekry, se jeví jako zajímavá výzva k účasti. Tedy (nejen) všechny zájemce o oblast hudební sociologie srdečně zveme na jednu ze sedmi besed programu Ostravské univerzity na diskuzní scéně Colours of Ostrava. Samozřejmě bude prostor i pro Vaše dotazy.
Více o programu Ostravské univerzity na diskuzní scéně Colours of Ostrava naleznete v tomto článku.
FOTO: Deník/Jarmila Kuncová