Tento článek byl zařazený do rubriky Archvív. Informace nejsou již aktuální!

„Nechceme tvořit nový web pod pokličkou. Proto jsme oslovili zástupce jednotlivých fakult univerzity a vytvořili pracovní tým, který se bude na tvorbě struktury webu podílet,“ vysvětluje předsedkyně Akademického senátu OU Monika Šumberová. „Chceme, aby se web nejen líbil, ale byl především funkční. Nechceme nic podcenit, pracovní tým se proto sešel už 11. března,“ dodává.
„Na základě průzkumu studentů jsme zjistili, že stávající web je podle nich především nepřehledný a uživatelsky nevlídný,“ uvedl první setkání pracovní skupiny vedoucí PR a marketingu Ostravské univerzity Adam Soustružník. Vedení univerzity proto vypracovalo rešerši webů univerzit v České republice i ve světě a vytyčilo základní směr, kterým by se web OU měl vydat. „Ideální web jsme nenašli. Na každém se nám líbilo jen něco. A navíc čekáme, že zajímavé a podstatné impulzy přinesou i zástupci fakult. Každopádně chceme, aby nový web byl jednoduchý a přehledný, multimediální, moderní, intuitivní a uživatelsky vstřícný a osobitý, samozřejmě i navázaný na sociální sítě,“ konstatuje Adam Soustružník.
Pracovní tým se proto nyní rozdělil do menších pracovních skupin, které začnou pracovat na struktuře webu z hlediska cílových skupin a tematického menu. „Jakmile budeme mít konkrétní představu o ideální struktuře, budeme řešit výtvarnou složku webu. I ta by samozřejmě měla splňovat kritéria pro moderní web akademické instituce. Pokud se bude vše dařit dle harmonogramu, mohla by být testovací verze nového webu hotová v lednu příštího roku,“ uzavírá Monika Šumberová.