Tento článek byl zařazený do rubriky Archvív. Informace nejsou již aktuální!

Nadace O2 spouští od 1. září 2016 novou komunikační kampaň k programu SmartUp. Cílem kampaně je přimět mladé lidi do 26 let, aby se zvedli z gauče a začali něco užitečného dělat. Inspirovat se mohou čtyřmi hrdiny, úspěšnými realizátory SmartUp projektů. Kromě vzdělání a praktických zkušeností, které program nabízí, mohou mladí lidé na své aktivity získat až 190 tisíc korun.
SmartUp je program Nadace O2, který pomáhá realizovat nápady mladých lidí od 15 do 26 let s cílem zlepšit něco ze svého okolí. „Všichni, kdo nosí v hlavě zajímavý projekt nebo už se pokusili něco rozjet, ale chyběly jim zkušenosti, peníze, nebo třeba i parťáci, jsou vítáni,“ uvádí Anna Kačabová, ředitelka Nadace O2, a dodává: „Prostřednictvím programu zájemci získají jak potřebná školení, kontakty na lidi s podobným cílem a praktické zkušenosti z realizace projektů, tak to pro ně může být vhodný začátek budoucí kariéry.“
Podívejte se na www.o2smartup.cz, zatím třeba z gauče, možná to přiměje i vás splnit si svůj sen a udělat svět lepším!

Lenost je úspěšným lidem vlastní. Hrdinové taky začínali jako gaučáci, proto pokud i se i vy rádi válíte, možná máte potenciál dokázat něco velkého!

Lenost je úspěšným lidem vlastní. Hrdinové taky začínali jako gaučáci, proto pokud i se i vy rádi válíte, možná máte potenciál dokázat něco velkého!