Tento článek byl zařazený do rubriky Archvív. Informace nejsou již aktuální!

Když jsme na místo přijeli a viděli monstrózní „katedrály“ univerzit kolem sebe, našemu rohovému stánku 10 x 3 metry jsme se museli trochu zasmát. Ale potom jsme jej začali zdobit bannery v novém univerzitním designu, rozestavěli stolky jednotlivých fakult, k nim položili barevné sedací kostky, na stojany umístili brožury a rozvinuli univerzitní „vějíře“ a kouzlo bylo tu.
Malý barevný stánek s místy k sezení (jako možná jediný na celém veletrhu) zkrátka vyjadřoval přesně to, co jsme chtěli studentům říct: jsme otevřená univerzita s osobním přístupem ke studentům.
Středoškoláci byli nadšeni, když jsme se s nimi dávali do řeči a ptali se jich na jejich zájmy, na základě kterých jsme je pak směřovali k jednotlivým fakultám. „Jste první, co se tady se mnou normálně baví. Všude jinde mi strčí letáček a jdou zase dozadu popíjet kafe,“ chválila nás jedna z maturantek.
Díky skvělé práci všech lidí z univerzity i fakult si tak náš stánek vybojoval v soutěži o nejlepší expozici 9. místo! S hodnocením 1,76 jsme přeskočili i Masarykovu univerzitu v Brně či University of New York in Prague.
„Jsme velice rádi, že nový koncept na studenty zapůsobil, protože právě oni stánky hodnotili. Potvrdili nám tím, že způsob prezentace univerzity, který jsme zvolili, byl krok správným směrem,“ říká Adam Soustružník, vedoucí oddělení PR a marketingu Ostravské univerzity. „Rád bych také poděkoval více než třicetičlennému týmu studentů, akademiků i studijních referentů z Ostravské univerzity, kteří v Brně odvedli skvělou práci – úspěch naší univerzity je z velké části i jejich zásluhou,“ dodává.
Na dalším ročníku začíná PR tým postupně pracovat už nyní a pevně doufáme, že vybaveni letošní zkušeností se z první desítky dostaneme až do první pětky.
Foto: Tereza Gerthnerová