Tento článek byl zařazený do rubriky Archvív. Informace nejsou již aktuální!

Fáze přípravy struktury webu se blíží ke konci a brzy nový koncept dostanou do rukou odborníci z Centra informačních technologií OU, kteří začnou celý web programovat. Od srpna se pak začne prázdná struktura plnit texty, grafickými prvky, fotkami a videi, což bude nejdelší fáze celého projektu.
„Tvorba nového webu je složitý proces a taková práce je obvykle zadávána externím firmám. My jsme se ale rozhodli jít opačnou cestou – ze zástupců fakult a institutů při OU jsme vytvořili pracovní tým, který se pravidelně schází a pracuje na novém obsahu webu. Je to pro nás pracnější, ale výhodnější. Samozřejmě v některých případech využíváme i konzultací odborníků,“ vysvětluje Mgr. Adam Soustružník, vedoucí PR a marketingu Ostravské univerzity.
Dosah facebookových příspěvků OU je zpravidla několikatisícový, čtenost online magazínu OU@LIVE od února vzrostla čtyřnásobně, OU má nově i profil na Instagramu, který hned ze startu oživily majálesové fotky od účastníků. Nový web, který má být nejen moderní a osobitý, ale hlavně intuitivní a uživatelsky vlídný, je logickým a nezbytným krokem univerzity v jejich snahách otevřít se veřejnosti a stát se významnou institucí v Moravskoslezském kraji.
„V našich snahách se nesoustředíme pouze na komunikaci, ale také spolupráci s jinými, podobně smýšlejícími organizacemi v Ostravě. V současnosti se například velmi slibně vyvíjí spolupráce s coworkingovým centrem HUB Ostrava,“ dodává Adam Soustružník.
K ostrému spuštění nového webu by po dvouměsíční testovací fázi mělo dojít 1. března 2016.