Tento článek byl zařazený do rubriky Archvív. Informace nejsou již aktuální!

Stres, úzkost, strach, obavy, nejistota … Ať už zažíváte v těchto dnech jakékoliv nepříjemné pocity nebo vás napadají negativní myšlenky, kterých se nemůžete zbavit, nemusíte na to být sami. Na koho se v psychické nepohodě obrátit a kde hledat pomoc a podporu?

Psycholog online pro studenty OU

Psychologické poradenství Ostravské univerzity spouští novou službu Emailové poradenství pro studenty OU. Necítíte se dobře? Trápí vás něco a chtěli byste si o tom s někým promluvit? Psycholožka Mgr. Pavlína Jablonská vám bude ráda nápomocna. Kontaktovat ji můžete na adrese .
Pro komunikaci používejte vždy školní emailovou adresu. Na dotazy odpovídáme v pracovní dny v běžnou pracovní dobu co nejdříve je to možné. V rámci jedné problematiky odesíláme maximálně 3 emaily.

Linka důvěry

Ostravská Linka důvěry, která je součástí Městské nemocnice Ostrava, je sociální služba poskytující nepřetržitou telefonickou pomoc všem dospělým lidem v krizové situaci. Výhodou je zachování anonymity volajícího. Cena hovoru je dána vaším telekomunikačním tarifem.
Linka důvěry plus pak několikrát do měsíce umožňuje kontakt se specializovaným odborníkem v oblasti duševního zdraví. Aktuálně nejbližším termínem je čtvrtek 26. března 2020, kdy v čase 18:00 – 06:00 bude volajícím k dispozici klinický psycholog. Odpovídat bude na dotazy týkající se duševních poruch a možnosti terapie.
Pokud neradi telefonujete, Linka důvěry nabízí také komunikaci prostřednictvím chatu a emailu.
Veškeré kontakty, více informací a podmínky, za kterých jsou služby poskytovány, najdete na webových stránkách.
WWW: www.mnof.cz/linka-duvery
V Moravskoslezském kraji poskytuje obdobné služby také Linka důvěry Karviná.

Krizové centrum Ostrava

Posláním krizového centra je poskytovat psychosociální podporu lidem, kteří se ocitli v náročné životní situaci, kterou sami vnímají jako zátěžovou, nepříznivou nebo ohrožující a v danou chvíli ji nejsou schopni zvládnout vlastními silami. V bezpečném prostředí nabízí klientům pomoc při překonávání krizového období. Provoz krizového centra je nepřetržitý. Služba je bezplatná a bez nutnosti předchozího objednání.
Kontakty, více informací a podmínky, za kterých je služba poskytována, jsou k dispozici na webových stránkách.
WWW: www.kriceos.cz
Mgr. Pavlína Jablonská, psycholog
Autorka působí jako psycholog v rámci Poradenského centra OU.  Ve své práci se zaměřuje na pomoc studentům v náročných životních situacích.
Článek převzat z webu Poradenského centra OU.