Tento článek byl zařazený do rubriky Archvív. Informace nejsou již aktuální!

Omlouváme se všem, kterých se zpráva o toaletním papíru Ostravské univerzity dotkla na cti. Šlo o pouhý aprílový žert, nic takového univerzita neplánuje. Po chvilce odlehčení se se vší vážností vracíme k tématům, která v současnosti veřejnost i studenty zajímají nejvíce.
Aktuální vládní i krajská opatření spojená s nouzovým stavem pro vás nadále sledujeme v tomto článku na OU@live. Velmi děkujeme všem studentům, kteří se zapojují do dobrovolnické činnosti prostřednictvím webu pomahame.osu.cz. Na webu univerzity najdete také aktualizovaný harmonogram akademického roku, kdy se zkouškové období i termín pro vykonání státní závěrečné zkoušky posouvá až do konce srpna. Další podrobnosti ohledně organizace studia a praxí vám poskytnou studijní oddělení vašich fakult.
Doufáme, že jste se s námi v náročné době alespoň na chvíli zasmáli. A také jsme rádi, že jsme při této příležitosti mohli zveřejnit smělé plány ve Welcome centru Ostravské univerzity, které se má v létě proměnit v moderní prostor pro studenty. Vizualizace s kavárnou, univerzitním obchodem i zázemí pro Centrum Pyramida jsou tedy skutečné. Prohlédněte si je pořádně a začněte se těšit s námi!
Vaše Centrum marketingu a komunikace Ostravské univerzity


Původní aprílový článek

Ostravská univerzita vzhledem k současné situaci, kdy Češi ve velkém skupují toaletní papír, přišla s originálním propagačním předmětem. Nabízí toaletní papír vysoké kvality s logem univerzity, a to v šesti barvách fakult Ostravské univerzity.
„Jedná se o čtyřvrstvý toaletní papír vysoké pevnosti, na každém útržku je vyraženo logo univerzity. Vybrali jsme nejkvalitnější výrobek dostupný na českém trhu,“ vysvětluje Markéta Slivková, vedoucí univerzitního obchodu Ostravské univerzity, který bude toaletní papír prodávat od poloviny dubna na svém e-shopu. Na výběr bude buď sada šesti kusů v barvách jednotlivých fakult za 60 korun nebo kusový prodej, kdy vyjde jedna role o délce 15 metrů na 13 korun.
„Přiměl nás k tomu článek, který se nad fenoménem skupování toaletního papíru v době krize zamýšlí. Jde skutečně jen o humorný doplněk řady originálních propagačních předmětů, jako jsou skleněné společenské motýlky značky Motty, ekologické festivalové kelímky NickNack, dřevěné brože s logem univerzity od BeWooden nebo třeba v Česku šitá trika a mikiny od firmy Woox,“ doplňuje vedoucí Centra marketingu a komunikace Adam Soustružník.
Při té příležitosti také prozradil, že se v budově Welcome centre v centru Ostravy (budova G, Mlýnská 5) chystá na léto rekonstrukce a vznikne zde univerzitní obchod i útulná kavárna.
Obchod nahradí stávající Univerzitní knihkupectví a kromě knih zde zájemci najdou právě všechny propagační předměty univerzity. Bude ale také prostorem pro pořádání studentských setkání nebo například diskuzí s vědci. Kavárna bude sloužit i jako odpočinková místnost pro studenty.
Zde nabízíme první ochutnávku vizualizací připravovaných změn v přízemí Welcome centra Ostravské univerzity. Podrobnosti o rekonstrukci najdete brzy zde na OU@live.