Nová kampaň OU je v plném proudu

Autor: , 6. 1. 2016

„Jsme Ostravská, buď taky Ostravská!“ – tak zní motto, které doprovází novou kampaň Ostravské univerzity zaměřenou na uchazeče o studium. Čím se v ní chlubíme a kde všude nás můžete vidět?


Děkan Filozofické fakulty Ostravské univezrity, profesor Aleš Zářický, se také stal jednou z tváří kampaně.

Ostravská univerzita (OU) se podle své nové vize snaží více se otevřít veřejnosti a ukázat svou lidskou tvář. A přesně v tomto duchu se nese také nová kampaň s názvem Jsme Ostravská!, která neoficiálně odstartovala už na podzim stejnojmenným happeningem na Masarykově náměstí v centru Ostravy.

Z plakátů k lidem namísto neosobních hesel promlouvají skutečné osobnosti z Ostravské univerzity s jejich vlastním citátem napsaným na bílé ceduli (viz fotogalerie níže).

„Univerzitu vidíme jako živou instituci, kterou tvoří především lidé – naši studenti, pedagogové, vědci, ale i absolventi. Mezi nimi máme mnoho zajímavých, inspirativních osobností, proto jsme nechali promluvit právě je, a to jejich vlastními slovy,“ uvádí rektor OU, profesor Jan Lata.

Už nyní tak můžete na deseti místech v Ostravě potkat třeba prezidentku studentské organizace IFMSA CZ Ostrava Kamilu Kurníkovou, zpěváka Dana Bártu coby studenta Přírodovědecké fakulty OU nebo právě rektora OU na citylight plakátech (například na zastávce Elektra, Rektorát VŠB či na Jiráskově náměstí) a najdete nás také v tramvajích a trolejbusech. Kampaň doplňuje také speciální příloha Moravskoslezského deníku o vzdělávání, která vyjde již zítra, tedy 7. ledna 2016 – každá fakulta OU v ní má svou vlastní stránku. Těsně před Dny otevřených dveří (DOD), od 10. do 15. ledna, o nás uslyšíte také v rádiu Kiss Morava. Chybět nesmí ani facebooková událost DOD OU 2016.

Maturanty budeme oslovovat také přímo na středních školách, které v následujících dnech osobně navštívíme a předáme ředitelům či jejich zástupcům plakáty s informacemi o Dnech otevřených dveří, univerzitní informační vějíře a fakultní brožury pro zájemce.

Další plakáty a letáky jsou v tisku a již brzy poputují na další místa, kde se středoškoláci zdržují – do kaváren, knihoven, kulturních institucí, partnerských organizací naší univerzity, na sportoviště a podobně.

„Jsme velice rádi za pozitivní reakce ze strany široké veřejnosti – Ostravskou univerzitu je teď celkově více vidět, máme za sebou rekordní ostravskou Noc vědců, celodenní happening přímo v centru města, byli jsme součástí Colours of Ostrava. Věřím, že v kombinaci s touto kampaní a naší úspěšnou prezentací na brněnském veletrhu Gaudeamus se nám podaří oslovit aktivní a schopné studenty,“ říká Adam Soustružník, vedoucí oddělení PR a marketingu. „Navíc Ostravská univerzita letos slaví 25 let od svého založení, takže nás čeká mnoho dalších velkých událostí. Tou asi největší bude spuštění nového webu s kompletně novou grafikou a logomanuálem,“ dodává.

Naší kampaně si již všimla i média a píše se o ní například v Moravskoslezském deníku, přečtěte si tento článek.

Fotogalerie: Citylight plakáty kampaně Jsme Ostravská!

Foto: Tereza Gerthnerová, Grafika: Tomáš Fabík

Související články: