Tento článek byl zařazený do rubriky Archvív. Informace nejsou již aktuální!

Black is full of colours. Takový je slogan letošní kampaně Ostravské univerzity zaměřené na uchazeče o studium. Univerzita se v ní snaží nalákat studenty nejen na samotné studium, ale také je nadchnout pro město Ostravu, které se za poslední roky změnilo k nepoznání a místo černé Ostravy je z ní barevné studentské město plné různorodých příležitostí.
„Přesně taková je i Ostravská univerzita – mladá, dynamická a rozmanitá. Kráčí ruku v ruce s tímto městem a společnými silami se daří měnit jeho tvář z průmyslového na studentské město, protože taková je skutečnost,“ uvádí rektor Ostravské univerzity, profesor Jan Lata.
Web studujostravskou.osu.cz je rozcestníkem, na kterém studenti najdou důležité odkazy na e-přihlášky, Dny otevřených dveří, nabídku oborů i jednotlivé fakulty. Zároveň jsou zde i informace o studentském životě, možnostech ubytování nebo vycestování do zahraničí. Je nejen informační, ale i motivační.
„Nejde jen o to oslovit kvantum studentů a radovat se z počtu přihlášek. Našim cílem je přilákat sem kvalitní studenty se zájmem o studium i o své okolí, kteří se později mohou vyprofilovat ve výrazné osobnosti tohoto regionu a přispět tak k jeho dalšímu rozvoji,“ říká Adam Soustružník, tiskový mluvčí Ostravské univerzity.
Kampaň Black is full of colours se spouští v polovině ledna a potrvá až do konce února, kdy se uzavírají přihlášky na vysoké školy. Rozmanitost univerzity (okolo 350 studijních oborů) v šesti barvách fakult vystupujících z uhlově černošedého pozadí má znázorňovat právě proměnu města a univerzitu jako jeho nedílnou součást.